Pure Fashions

Pure Fashions

Hieronder vind je alle antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan hier contact met ons op! Of stuur ons een bericht via Instagram en Facebook.

betaling

Er kan altijd iets misgaan met je betaling. Als je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt na de betaling, raden we je aan om naar je bankafschriften te kijken. Hier kun je checken of het bedrag is afgeschreven. Als de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling goed is gegaan. Mocht je twijfels hebben mag je ons altijd een berichtje sturen. Neem contact op via info@purefashions.nl of stuur een berichtje via Instagram. Vermeld hierbij ook je ordernummer. Dan zullen wij kijken of de betaling goed is doorgekomen. 

Omdat Pure Fashions een beginnende onderneming is kun je alleen betalen met IDEAL. Deze betaalmethode geeft jou de mogelijkheid om tijdens het bestelproces de betaling af te handelen met jou eigen bank. Bij Pure Fashions kun je 100% veilig afrekenen.

Ten eerste vinden wij het erg leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Je krijgt van ons een orderbevestiging via de mail. Het kan zijn dat dit eventjes duurt. Controleer ook altijd even je spambox. Heb je na 1 uur nog geen mail ontvangen. Neem dan contact met ons op via de mail: info@purefashions.nl

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij iedere bestelling kun je een kortingscode invullen. 

Bestellen

Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Wel is het handig, jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling wordt dit meteen ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis. 

Heb je iets gevonden wat je graag zou willen hebben. Selecteer dan eerst de kleur en/of maat en klik op in winkelmand. Je kunt ondertussen verder shoppen. Ben je uitgeshopt. Dan kun je de bestelling afronden. Klik op het winkelmandje rechtsboven. Ga vervolgens door naar afrekenen en je kunt je bestelling afronden. 

Het is natuurlijk lastig te zien welke maat jij nodig hebt. Om dit zo duidelijk mogelijk te maken, staat bij ieder product ene maatadvies. Mocht je daar nog vragen over hebben mail dan naar info@purefashions.nl

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes  nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Je kunt altijd voor de zekerheid even contact opnemen via info@purefahsions.nl dan kijken wij het even voor je na! 

Een bestelling wordt vaak geannuleerd omdat de betaling is mislukt. In dit geval adviseren wij jou de bestelling opnieuw te plaatsen. Is de betaling wel gelukt, maar is de bestelling geannuleerd? Neem dan contact op met de klantenservice door te mailen naar info@purefashions.nl Vermeld hierbij je ordernummer en naam.

Wij streven ernaar om de items zo snel mogelijk te verzenden. Daarom is het helaas niet altijd mogelijk om je adresgegevens te wijzigen. Je kunt altijd een mailtje sturen naar info@purefashions.nl wij zullen dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Jammer genoeg is het artikel dat je graag zou willen uitverkocht. Wij doen er alles aan om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Wil je een bericht ontvangen als het item weer op voorraad is vul dan je e-mailadres in bij het product.  

Levering

Je pakket wordt binnen 1 – 3 werkdagen geleverd. We zijn helaas wel afhankelijk van de koerier. 

Als je een bestelling boven de 75 euro plaatst wordt je bestelling gratis bezorgd in Nederland! Anders worden de bezorgkosten:

Nederland
  • PostNL Brievenbuspost: €1,99
  • DHL pakket Track & Trace: €4,50

**Ook kun je kiezen voor afhalen**

**Gratis bezorging geldt voor de volgende postcodes: 5437, 5431, 5361 (vul dan bij bestellen in afhalen) en plaats een opmerking welk adres.

België
  • DHL Pakket: €9

Je kunt je bestelling volgen via de track & trace code als je daarvoor gekozen hebt. Deze ontvang je van de bezorgdienst nadat zij je pakketje in behandeling hebben genomen. 

Retourneren

Zijn de item(s) toch niet helemaal naar wens? Of wil je het retourneren om een ander reden? Natuurlijk is dat geen probleem, wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent! Je hebt 14 dagen na de ontvangstdatum de tijd om je pakket te retour te sturen (op eigen kosten). Wij storten het bedrag (exclusief verzendkosten) terug binnen 14 dagen, na ontvangst van het retour. Let op! je retourbestelling moet echter wel aan de juiste retourvoorwaarden voldoen, volg onderstaande stappen om de item(s) op de juiste manier te retourneren.

Stappenplan

 

 

  1. Lees eerst of je voldoet aan de retourvoorwaarden hierboven.
  2. Stuur ons een mail info@purefashions.nl om jouw retour door te geven (ordernummer en producten die je wil retourneren).
  3. Pak de retouritem(s) in en stuur het op naar het retouradres. Dit adres ontvang je per mail na het aanmelden van de retour.
  4. Stuur het retour op met DHL of PostNL. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Bewaar de track & trace van dit pakket goed.
  6. Wanneer het retouritem is ontvangen en voldoet aan de retourvoorwaarden, zal het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst worden terugbetaald.

Je kunt je items tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling retourneren. Als je je pakket wil retourneren moet je een mail sturen via info@purefashions.nl met je ordernummer en naam. Vervolgens krijg je een mail terug met het retourformulier. 

Nee, dit is helaas niet mogelijk. 

Wanneer de items in goede orde is ontvangen en voldoet aan alle retourvoorwaarden, dan wordt het bedrag binnen 14 dagen terugbetaald. Houd de track & trace code van jouw retourpakket goed bij, om zo te weten wanneer het pakket ontvangen is door ons. 

Winkelwagen